Uppdatering

Hejsan! Idag tänkte jag bara torr prata lite.

Först kan jag berätta att Dollar äter sin mat, det går jätte bra och han ser och känns lyckligare.
Hans kropp har faktist blivit lite, slimmare.

Orijen är ett väldigt bra foder enligt mig och mina erfarenheter och båda mina katter älskar det, men om Dollar har njurproblem eller allergi så kan jag nog inte fortsätta med Orijen med honom.
Fast allergi fodret som dom blir matade med nu går bra, och dom gillar det.

Njurarna m.m ska vi titta mer på i framtiden, men nu ska vi fokusera på maten i ett tag.


Jag funderar också på att lägga till en ny kategori kallad Veckans bildbomb. Vad tycker ni om det?
Och så skulle jag vilja ha lite mer önskemål från mina läsare. Kanske någonting som fattas i bloggen?


Och som jag sagt tidigare så målar jag föräldrarnas staket och det kommer ta ett tag, så ursäkta för min sega uppdatering.

Och så avslutar vi med en bild på Pärla!


Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Va skönt att Dollar verkar må bättre :-)



Sv: Hehe jag det har jag märkt att du tycker dom bruna är snäppet finare ;-)

Okej men det ärr ju bra att den verkar rätt tuff då. Men kanske ändå inte så bra att ha den själv ute :-/

Cool han e Dollar som fångade snoken, inte dåligt av en innekatt som går i koppel :-)

2010-05-09 @ 16:31:58
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Ps. Ja veckans bildbomb låter trevligt, även kul när katterna bloggar :-)

2010-05-09 @ 16:33:18
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Sanna Nikes och Pumas Matte

Pärla är såååå snygg! :)

2010-05-10 @ 09:04:17
URL: http://jojosdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0