LED Hundhalsband/koppel

Det skulle vi behöva när vi är ute sent med Lexie, då skulle jag t.o m kunna ha henne lös och fortfarande veta vart hon är!

För att hunden ska synas i trafiken och vara lätt att hitta om den springer bort!
Med ett lysande halsband på din hund kan du vara säker på att den syns i trafiken och är lätt att hitta om den springer iväg! Den strömsnåla LED-belysningen syns på mycket långt håll! Drivs med 2 st 2025-batterier.

Finns att köpa för drygt 100:- hos din närmaste Teknik magasinet eller här!

Kommentarer
Postat av: chistoffer

Nackdelen med detta halsbandet är att det inte lyser så bra.



Jag bor i södra skåne och går ofta om kvällarna så nu har jag köpt in led halsband med vitt ljus.



Kontakta mig gärna om ni verkligen vill se er hund om natten



Mvh



Christoffer Riikonen

2010-11-06 @ 01:39:10
Postat av: Anna

Hej, jag vill gärna tipsa om en bra hundkläder och hundaccessoarer webbutik;) på qpuppies.se kan du hitta praktiska hundtillbehör och söta hundkläder för små hundar http://www.qpuppies.se

2010-12-13 @ 23:04:51
URL: http://www.qpuppies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0